Monday 3 October 2011

My Family

Hari ini, aku nk ckp pasal keluarga aku... aku ni anak yg ke 2 drpd 5 adik beradik.
 .. dalam adik beradik aku ni, ada 3 org lelaki n 2 org perempuan.. Nama ayah aku ialah Wan Lokman Bin Wan Salim. Beliau dilahirkan pada 30 Mac 1961.. manakala nama mak aku ialah Zaliha Binti Mat Jusoh... Beliau dilahirkan pada 28 April 1965. Both of them are teachers. Mereka berdua disatukan pada Julai 1990..
Pasti korang nak tahu siapa anak sulung dlm keluarga aku kan?? Hehe.. Nama dia Wan Abdul Hakim Bin Wan Lokman...Lahir pada 15 Mei 1991. Sekarang ni, dia sdg blajar SPA dlm bidang teknologi makmal perubatan dekat Kolej Sime Darby...
Anak yg kedua of course lah aku kan, Wan Ahmad Syauqi Bin Wan Lokman.. Lahir pada 11 Julai 1993. Sekarang ni, aku blajar kat UiTM Kuantan dalam program Asasi TESL.
Seterusnya, Wan Aisyah Munirah Binti Wan Lokman.. Lahir pada 15 April 1995. Currently studying at SMK Sultan Ahmad... I was studied there before I entered UiTM Kuantan.
Next, yg keempat, Wan Izzah Mardhiyyah Binti Wan Lokman.. Lahir pada 13 Mac 1998. Bersekolah di SMK Tengku Bariah..
The last one is Wan Muhammad Hanif Bin Wan Lokman.... Lahir pada 10 Julai 2000. A day before my birthday... Wow.. Hehe :) Sekarang ni, dia sdg belajar di SK Bukit Losong..



There is the reason why I post this thing on my newly blog.... Because,my family is my priority, and I cannot live without them... Jadi, sayangilah keluarga anda... Family First!!!!


                                                                    My Beloved Family...

No comments:

Post a Comment